"Dispečer zákaznického servisu"
Pro rozšíření INESIA teamu hledáme sympatickou Dispečerku / Dispečera zákaznického servisu.
Vaším úkolem bude spravovat firemní databáze a řídit / koordinovat činnost techniků a dalších pracovníků podle termínů domluvených se zákazníky a dalšími partnery. Budete telefonovat s našimi stávajícími, minulými i novými zákazníky, probírat s nimi technické a další aspekty instalací a způsoby použití zakoupeného zboží. Budete zodpovědná / zodpovědný za to, aby souhra práce technika, zázemí firmy i obchodní části klapala jako hodinky. Součástí práce bude i vyřizování dotazů zákazníků a administrativní podpora techniků, pohybujících se v terénu.
Předpokládáme, že jste sympatická osůbka s velmi dobrou komunikativností a příjemným projevem, přirozenou inteligencí a schopností používat vlastní mozek. Protože stežejní součástí vaší práce bude telefonování s našimi partnery, očekáváme vynikající hlasový projev na úrovni a dobrou slovní zásobu, ale také nekonfliktnost, nenáladovost a schopnost být stále příjemná/ý i když nemáte zrovna skvělý den. Hledáme naprosto samostatného člověka, který je schopen samostatně přemýšlet, improvizovat a řešit nenadálou situaci. Očekáváme vaší loajalitu a oddanost firmě a to zejména v komunikaci s klienty. Samozřejmostí je 100% spolehlivost, pravdomluvnost a schopnost a ochota splnit to, k čemu se zavážete a co slíbíte.
Nabízíme práci z domova. Po krátkém zapracování v sídle firmy (a pokud se nám styl vaší práce zalíbí) vám připojíme doma, k vašemu internetu, telefonní set pro vyřizování pracovních záležitostí a s pomocí vašeho počítače můžete hned začít. Nebo můžete zůstat v kanceláři. Pro rodiče s malými dětmi budeme v brzké době otevírat firemní školku s celodenním provozem a odpoledním hlídáním i větších dětí, aby měli odpovídajícím způsobem postaráno o své ratolesti a mohli se dostatečně věnovat práci.
Pracovní doba pracovníků CallCentra je minimálně v rozsahu 9 – 20 a to 7 dní v týdnu. Budete pracovat v teamu a budete se střídat a je možné si tak domluvit směny individuálně, dle potřeb a to třeba každý den jinak.
Ohodnocení dispečera / pracovníka zákaznického servisu se skládá z pevné částky a z bonusů a provizí. Nemluvím samozřejmě o dobrém pocitu z dobře vykonané práce a prima nálady, že jste mohl/a něco udělat pro firmu… ;-)
Pokud máte zájem pracovat v malém, mladém a veselém kolektivu naší firmy, pošlete nám prosím údaje o sobě, tj. kromě jména i datum narození, adresu kde právě bydlíte, jak na tom jste s rodinnou a dětmi, vaší dosavadní praxi, něco co by nás mohlo zajímat o vašich zájmech a koníčcích a vaše plány do budoucna. Taky by nás zajímalo, co pro naší firmu můžete udělat a co dobrého nám můžete přinést.
Vaše nabídky posílejte na adresu zamestnani@inesia.cz a v předmětu zprávy zmiňte název pozice – Dispečer zákaznického servisu
Jiří Petráček ředitel |